''shopping körkort städning''

Städar mitt rum förfullt just nu. Idag var jag som sagt i norrköping, köpte skor, 2 klänningar, 2 byxor och sen tröjjor och ett halsband. Vart as nöjd med grejerna faktiskt. Mamma hittade också kläder så hela resan vart väl bra :) Efter det var jag på körskolan det var jätte kul. Skrev prov samma som jag har skrivit ett tag nu men jag blir ju aldrig godkänd! Det är nog inte för att jag är dålig bara det att jag kan inte så mycket om teori i något ämne... Menmen, inom ett år har jag förhoppningsvis mitt körkort ;) haha. Ska dit imorgon också men först ska jag sitta med läxorna från skolan som är matte och svenska. Kommer ha en underbar dag imorrn känner jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0