Tippen är där allt händer!

Jadu nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik. Idag har vi haft två framträdande! imorgon blir det för 3orna i skolan och sen avslutniningen för föräldrar och de andra som vill komma. Ska bli skönt med helg och LOOV sen! är sjuk och orkar knappt göra något när jag kommer hem från skolan. Igår hade vi premiär och det gick ju helt okej. :D Fick pizza också men lite jobbigt att gå i skolan från 10-20:00, men skönt att slippa ha lektioner iallafall. Men imorrn blire att gå upp till skolan och ha matte C sen blire musikal fram till åtta igen! nu ska jag göra mig iordning och dra mig till tippen tänkte jag! Rawr :D

Slänger in en snygg bild på någon tönt som jag hitta på datorn x) Haha men min mamma är stolt över mig i allafall.



byebyeee

Kommentarer
Postat av: william

söt gullig bild:D



SV; naw tackar:DDD

Vad tycker du om mina "Nature Girl" foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-10-26 @ 18:16:25
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: AHAH ja eller hur!

2011-10-27 @ 09:11:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0