Kreaktiv eller något sånt




Ja har man inget papper kan man ta kort eller rita på sig själv. Bilden men xbox kontrollen är dock ritat på papper och det står ''You can play your game but expect that I will play mine'' Eller om jag ska va helt ärlig så är det felstavat egentligen därför är inte hela texten med. Men det upptäckte jag inte först jag var klar med bilden så nu får den se ut som den gör. De men stjärnorna har jag ritat på min egen arm när jag hade lite tråkigt på lektionen. Resten är kort som jag har tagit med Iphonen. Därför det inte är så bra kvalité.

Eller jag kan passa på att säga att alla mina bilder på bloggen är tagna med min mobil, ungefär alla i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0