Sjuksjuksjuk!

Idag har jag inte gjort någonting.. sitter hemma och är sjuk som en jäkla valross. Funderar på att kanske hyra film och köpa godis så har jag en liten myskväll. Igår skulle jag också varit hemma men det blev inte riktigt så. Jessica fyllde år i.. Onsdas? Aja flikkan vart 18 i vilket fall som hellst så följde med henne Linda, Amanda och Melker ut! Det va skit kul men jaa kanske int riktigt det smartaste. Vi håller jju på med musikalen i skolan och på Tisdag är premiären, vill ju inte vara sjuk den här veckan. SKulle kunna varit det nästa vecka istället då är det ändå lov. Men neeru..

Dagen igår började med att Linda Amanda Jessica Melker och Simon kom över hit innan det hade jag ätit med mamma pappa och eva. saksamma, sen i allafall satt vi hemma hos mig o ja tiden rullade på sen gick vi till San marino tog shoots och så sen blev det Lilla! Det är allt jag vill berätta för tillfället. MOHAHA



byebyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0