Orkar inte skriva så blir en film....


Kommentarer
Postat av: Roger Pontare

Hej! Vad söt du är! :D oj jag dreglade nästan lite där på skärmen.. hihi busigt. Vill du kanske möta mig på torsdag kväll i den mörkaste delen av vallaskogen? Jag kommer vara där och vänta på dig du fina underbar flicka. Vill du fru till mig? jag vill vara din för eviga livet. Du fin. Vill du ha kärlek med mig? jag vill ha kärlek, jag har aldrig haft en tjej och har aldrig gjort sex. Du vill ha älska inte med mig, det är inte lugnt, jag tar livet mitt av mig. Du dödar inte ofta, du vill sprida kärleken runt plats för du är så vackrast. Kan snälla du svara mig kära underbar flicka vacker är du. jag söker kärlek och du vara kärlek för mig. Svara flickvän du min nu. du min!! min!!!!

2011-11-03 @ 20:06:12
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Tack så mycket för de värmande orden! Jag blir verkligen superlycklig. Bless! ♥

2011-11-04 @ 13:08:25
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0