Nationella

Har haft nationella sen imorse, ska ha 5timmar av att sitta och skriva i Svenska B. Det gick bra hoppas jag. Kändes i allafall som det :). Nu sitter jag och har lunchrast vet inte om jag har slutat nu. Hoppas det i allafall så jag kan gå hem och förbereda mig inför nationella imorgon. Ska ha det i samma ämne fast det ska vara muntligt nu. Det kommer nog gå finfint! Läste upp det för mamma och pappa igår och de tyckte att det var bra. Ska hem i allafall och fixa i prdning det så ja jag sedan kan det utantill. Fick reda på att jag hade slutat nu" AWESOE :D Aja nu ska jag börja gå hemmot och förbereda mig. Amanda har tänkt att skolka imorgon så hon slipper det. Tönt! Satte upp min nya teve igår. Fick en 40tum som är mycket bättre än den förra som var 37tum. Det var nog allt.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0