Lördags kvällen!

Åååh nu har mina flikkor lämnat mig precis... Sitter nu helt själv i lägenheten och ska nog gå ocj lägga mig snart. De kom till mig runt 18 och då började vi göra våfflor och efter ett tag kom jocke oxå. Vi åt och sedan kollade vi på insidou. Fyfaaaaaan! den var as bra/hemsk! Kan rekomendera den. Alla skrev samtidigt också. Hahah. Sen efter filmen kollade vi på någon annan film. Kommer inte ihåg vad den heter med den handla om en tjej som hade skrivit alla katastrofer som händer i förtid och så vidare. Cage (stavas?) han i allafall var huvudrollen och sen var mamman från filmen innan också med i den andra filmen. Haha, vet inte varför med sånt händer jämt när man kollar på två filmer på rad.

Kan föreslå att folk ska vara med i en tävling för att vinna smycken och sådant från smyckesboxen.se för 150kr! AWESOME hoppa jag vinner (a)

http://lindshe.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-presentkort-pa-150-hos-smycke.html#comment

Det är länken till hennes blogg. Som alla kanske vet så är jag inte så high på blogg.se direkt så vet inte hur man gör en sån där länk liksom... Aja hoppa det funkar i allafall :D






Kommentarer
Postat av: LINDSHE

sv: åh vad roligt att du är med och tävlar! :D



kram

2011-11-21 @ 10:43:34
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0