I want it that way

Sitter just nu inte och lyssnar på backstreet boys men jag gjorde det innan jag gick till skolan. Sitter just nu och ska komma fram till ett projektarbete jag ska göra. Har dock ingen aning.. Kanske ska göra något där jag lägger in bilder jag har ritat och sedan gör en bok om det. Eller kanske ska ta och göra egna ringar :D Nee, som sagt jag har ingen aning. Har inte haft tid att blogg nu under veckan eftersom jag har haft rätt så mycket läxor. På fredag har jag muntligt i nationella svenska sen har jag också matte C prov, men det får jag i allafall skjuta fram till på tisdag nästa vecka. Nu ska jag fortsätta med mitt projekt skiss xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0