Ensamt blev det nu...

Sitter nu själv hemma. Jocke och Linda åkte precis hem, haha cyklaaaaa! om Linda nu kan cykla? Kan de som bor mitt ute i ingenstanns cykla? Jaa många kan nog det men inte LINDA!!! hahah. Har aldrig mött någon som är sämre på att cykla än hon o Jessica tror jag. Sorry girls men så är det ;)

Idag kom jag hem från Jessica vid typ 2? Sen åkte jag och mamma o handlade. Kom jag hem, kollade lite på teve och väntade på Amanda. När hon kom så kollade vi på spy kids 1 och 2. Sen kom Linda och Jocke, vi pratade och tog det lungt! Amanda drog sen vid 11 ungefär och då kollade vi andra på musikalen, AWESOME! och nu har de åkt och jag är själv. Tyst är det men jag klarar nog mig.. Hör grannarna genom väggen och fågeln som låter så otroligt VACKERT! eller?! Neeej... Det gör den inte. Nu ska jag nog ta och rita lite om jag hittar ritblocket som jag har tappat bort. Trodde jag hade lagt det på soffan men nej där var den inte. Sååååå....



fick bli en bild när Johanna sminkar amanda ;)


Byebyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0