Hoppas på att få datorn idag!

jaa känns som att alla mina inlägg börjar med sitter i skolan. Jag gör typ inget annat känns det som. Går upp går till skolan går hem och sen tare lungt. Pluggar lite då och då... Inget mer.. Idag är det fredag och jag ska sitta hemma och plugga idag har jag tänkt. Om jag får min dator. Jag är faktiskt taggad till att plugga idag eftersom jag har knappt kunnat göra det de senaste veckorna. Nu sitter jag i skolan dårå och ska snart ha svenska. får kanske tillbaka mitt nationella kan man ju hoppas. Sen så ska jag gå ner till honom och kanske få lånedatorn sen har jag en bild lektion och efter det så har jag matte i typ 2,5h tror jag. Ska bli klart med matten snart eftersom jag ska ha prov på tisdag. Kommer gå awesome som det känns just nu men har ju några tal kvar. Elsas värld la upp ett nytt avsnitt igår så ska sätta mig och kolla det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0