Allt är handlat! Nästan..

Åååh har nästan köpt alla julklappar nu!:D har bara pappas julklapp kvar. Vet nog vad jag ska köpa så det är lungt än så länge. Men kan inte skriva det här eftersom att pappa kanske kollar in det. I lördags var jag iväg och bakade med min familj och typ 5 eller 6 familjer till. Sen på kvällen åkte jag och agnes hem till rasmus och skulle festa. Det var sisådär allt ihopa. Haha. Finns typ inget o berätta om festen dock. Nu sitter jag i korridoren och har precis lämnat in min dator igen.. Allt kommer att försvinna på den :( men bättre det än att inte ha någon dator alls.. Det är mindre kul. Nu är det typ 1och en halv vecka kvar av skolan sen blire jullov och jag ska nog ta o sattsa på mitt körkort:D Nu ska jag sluta skriva;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0