1lektion sooft!

Sitter i skolan nu och känner mig duktig. Var ledig hela dagen igår, pluggade och städade mitt rum. Möblera om lite också. Blev mycket mysigare och fått in en julstämning. Lägger ut före och efterbilder sen men har inga bilder atm på mobilen. Elin sitter och spelar fb spel och jag kollar på medans jag väntar på att agnes ska sluta. Var till syon idag, hon ska kolla upp lite skolor sen som jag kan söka efter gymnasiet. Sen var jag till han killen från macsupport och skulle kanske få en lånedator men han hade inte fått in någon ännu. Kommer förhoppningsvis imorgon! Det skulle vara awesome eftersom att nu får jag plugga mina skolämnen genom mobilen och skicka skriva de på den också. Haha cepe. Men nu ska jag nog snart dra mig hemmåt för agnes slutar inte först vid halv tre.... Själv slutade man halv 10!!! Wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0