Sitter på tåget

Sitter just nu på tåget mot Göteborg. Har ingen aning om vart vi är just nu men senast vi stannade var vi i Hallsberg. På pappret står det att vi ska vara framme 10:17, hoppas sj kan hålla tiden denna gång! Aja när vi kommer fram ska vi till Röda sten? Tror jag i allafall att vi ska.. Sen har vi rast mellan 14:00-16:00. Då blire SHOPPAAAA! Utan pengar men e gla ändå. Slipper ju skolan o slipper ju musik. Inte för att det är bågot fel på dom utan bara att det känns mer som en resa man gör själv när jag och manda traskar runt där och ser INGEN vi känner överhuvetaget! Mohahah!
Just nu sitter manda o käkar macka och jag tuggar på mitt saliv! Haha ha det awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0