Lilla Tiger

Idag fick jag sms av Elin som min kanin har bott hos nu eftersom vi inte kunde ha honom i lägenheten och hon gillar djur och hon sa att Tiger hade dött idag. Stackarn, synd att hon inte fick honom innan så hon kunde haft honom längre.. Menmen. Har haft honom en jag var rätt så liten och jag o min bror Elim gick på 4h ;)

Aja idag har jag vart i skolan och det va inte något speciellt med det. Var på lektioner och så.. Linda skolkade fram tills sista lektionen ;) HAHA den bitchen. Sen kom jag hem och satte mig och skrev lite svenska. Ska ha nationella nästa fredag. Som tur är, trodde jag skulle ha det nu på fredag och det hade inte varit det roligaste.

Imorgon drar vi från bild (7st) till GÖTET! Jag och Amanda TAGGAR TUSAN! Nu sitter jag dock med en samma hårinpackning som gör mitt hår brunare och lite glansigare kanske. Hoppas så.. Aja ska skölja ur det nu.



Lite bilder på Tiger som jag snodde från Tinas fb. (har inga bilder på honom på den här datorn)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0