Hehe

Igår bloggade jag inte så mycket av vad jag gjorde. Men efterskolan va jag med agnes. Vi va ute och tog kort sen gick vi en sväng och så. Efter det gick vi hem till mig och kollade på olika youtube klipp. Hon åkte sen hem o då satte jag mig på mitt rum o gjorde inte så mycket.

Idag har jag vart i skolan och nu har jag kommit hem, har pluggat lite svenska bara. Ska snart ta och städa upp på rummet. Musikarna åkte till stockholm för att se på så ska det låta... Inte okej att inte ta med oss 7st? i bild.. Jag och amanda var de ända som va på engelska lektionen idag också x) hahha. från 27? till 2st.. duktiga vi va i allafall. SKOLKARE PÅ ER ANDRA ;) hahha nejdå! Men sen hade jag matte och nu har jag alltså hunnit och och pluggat lite och nu lägger jag in ett kort inlägg så där. Aja ha det BÄST!






















Åhh vilka snygga seriösa bilder på oss agnes ;)

Byebyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0