GÖTEBORG på torsdag!

Hehe kollar på teve. Kom precis hem från salongen där jag och pappa lagade mammas massage grej. :) Har städat mitt rum idag! As grym är jag ju, vart fett bra. Sen har jag skrivit lite på svenskan som jag har muntligt nationella nästa fredag, spännande...? På torsdag drar bildarna iallafall iväg till Göteborg. HAHA DÄR  HAR NI MUSIKARE!!!! eller aah, hade hellre viljat sett så ska det låta istället för att gå på olika konstutställningar. Jag och amanda ska iallafall gå till en ''hemlig'' affär där nere ;) kan inte skriva ut vad för affär eftersom kan finnas mindre barn som läser bloggen. Hahah.. Men sen kanske det blir att kolla på lite kläder ska försöka tigga till mig lite pengar av mamma och pappa ;) de vill väl ändå ha julklappar?? Nu börjar programet som jag kollar på igen och jag ska äta en clementin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0