11:11 11/11-11

Jaa förrut var ju tiden det. Men jag satt då på lektion och orkar inte bry mig så mycket nu egentligen! men coolt jag levde! Hahah. Tönt jag är. Men igår va vi allafall i Göteborg och det var awesome! köpte 2 ringar till och mössa och sen lite mer saker. Lever snålt just nu. Kuul. Ikväll ska jag hem till Amanda på förkrök sen blire krogen! WOHO! Kommer bli awesome. Agnes följer med mig hem direkt efterskolan och då gör vi väl oss i ordning, äter lite sen drar vi oss bort till Amanda. Får se vad vi ska göra där men det kommer nog bli awesome i vilket fall som hellst. Skönt att komma ut igen, känns som det var en evighetsen fast det var förrförra helgen, ojoj stackars mig. Måste nog gråta lite över mitt patetiska liv och sätt att tänka. HAHA! nu sitter vi och har engelska och skriver om den Industriella revolutionen, jag ska skriva om varför det blev så. Jag är ju så väldigt intresserad av att veta att folk var fattiga och hade inte råd med mat men kom sen på att de kunde ''Göda'' upp kossorna. Aja jag är grym som i allafall vet så mycket! Ska nog sätta mig och skriva lite mer om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0