Snaaaaaart så..

Sitter i skolan och gör inte så speciellt mycket faktiskt. Har just nu projektarbete och gick och lånade en bok till svenskan. Hundraåringen som klev ut genom fönstret ohc försvann. Pappa har läst den och han säger att den är bra så jag hoppas det blir braaa. SKa va klar i feb så har rätt så god tid på mig ändå. Snart är det juuuuuuuuul! JAAAA! köpt alla julklappar har bara en beställning kvar som jag väntar på. Skickade efter den i måndags så hoppas på att få den nu någon gång. ;) Snart springer jag iväg och ÄTER! guuud jag är hungrig! ska ha fika med klassen och musik 2orna sen också. Mysmys. Men nu ska jag kolla fb och se om det går att spela det dära spelet. saknade liv/hjärtan så kunde inte gå vidare direkt... -.-


Kommentarer
Postat av: Sofia

Var gärna med o tävla om ett valfritt smycke!

Avslutas om en vecka så passa på! Kram :D



http://byfia.com/2012/june/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitru.html#comment

2012-06-02 @ 14:45:21
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0