Ledig imorrn!

Kände att rubriken beskriver min dag exakt imorgon! Ska bara vara hemma och rita... städa... Eller kolla på teve. Hinner nog med allt förresten!
Idag har jag varit i skolan och hadt lektioner, som man kanske brukar ha i skolan för övrigt? Aja, efter skolan hade vi avslutnings fika med klassen. Eller Ellinore var inte med men resten av bild var med, vilket är 6st.. Aja sen gick jag och amanda ner på stan och kollade runt lite. Hon köpte även hårfärg. Sen följde jag med henne till gamlakyrkogårdeb där hon tog bussen och jag traskade hem. Lagade mat till mig och pappa. Sen gick vi upp till gymmet en väldigt lite snabbis. Sen hen och kolla på twilight! Awesomeee! Han dock inte se klart på den men det tar jag nog på min lediga tid imorgon!

Det som är lite sorligt med hela filmen är själva grejen mellan dem. Det låter som de är as kära men betersig helt cepe mot varandra.. Önskar i allafall att man kunde hitta en så snygg kille som han i allafall.. Kommer väl bara lite ont om de just nu ;)

Nu ska jag gå på dejt med min älskade man kudden!

Btw AGNES TOG KÖRKORT IDAG! GRATTIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0